Tuesday, December 21, 2010

masih

salam..
baru bgun tdow..
td kt kolej g jmpe semua lecturer..
kutipan derma tok rumah anak yatim..
kempen "KAMI WARGA PRIHATIN"
isnin ni akan g ke RUMAH ANAK YATIM CHENOR"
lau u all pnh tengok program MADRASAH DIPINGGIR SYURGA
kat situ la yg akan we all pergi..
ni anjuran JPM(jbtn perhubng mahasiswa)
MPP(mjls perwakilan pelajar)
&
health science club shahputra
x sabar nk pergi sane.. 
tmpt 2 mmg bes..
dlm kampung...
harap ape yg we all buat ni diberkati ALLAH s.w.t
aku buat dgn hati yg ikhlas...
aku buat krn kasih pd yg x upaya..
aku buat krn ihsan..
aku buat bkn krn nama..
ttp...
aku buat krn pahala dan kelebihan dari ALLAH s.w.t
dan..
akan aku sedekah kn ape yg dpt ni pd arwah abah..
YA ALLAH...
terimalah kebajikan yg aku buat..
tempatkan lah abah di dalam golongan hamba-hamba MU yg beriman..
tempatkanlah dia bersama para syahadah..
doaku hanye mahukan abah bahagia disana...
AMIN....



~ADIK CINTA ABAH~
~NAK PELUK ABAH LAGI~

No comments:

Post a Comment