Sunday, November 7, 2010

3 IDIOTS

bile tgk cte ni.. mesti aku, emy n qib akan gelak habis.. pas 2 climax yg sedih 2, sume senyap..nangis rupenye..tp slalunye aku n qib jew yg sedih..emy?? xda prasaan pnye minah..hahaha(jgn mrh ye)agaknye mesti ad korg yg xtaw cte pew la ktorg tgk ni..3 idiots ni cte psl 3 skawan yg blaja kt  school of enginering..dorg ni bkn bodoh, tp terlalu bijak sampai lecterur n kwn2 ckp dorg bodoh.. 2 yg jdnye 3 idiots..sbnrnye dorg ni pndai..ak x ingat la plakon die.. yg pasti hirtik rohsan 2 cm aku, yg keding 2 qib n yg ske tgkp pic 2 emy..huhuhu..lengkap.. macam la kitaorg ber3 dlm class n ke mana2 jew..sentiasa bersama.. blaja pn leh thn pandai ktowg ni.huhuu...tp versi 3 idiots school of pharmacy..huhuhu..malay punye virsion..huhuhuh..sayang nye kt dak2 x matang ni.. mule2 knl prangai cm pew je..nyampah!! (jgn marah baby...) dh lame2 jd x leh berpisah..x lengkap rsenye hdup x da emy yg ganas n byk cakap ngan qib yg kurus tinggi prangai ala2 jantan.. tp skunk dh jd lembut..aauuww!!hehehe..
bile gaduh, masing2 x bertegur.. tp kejap jew.. x tahan seyyy!!hahaha..
mane nk cari kwn cm ktorg ni.. hidup simple n x nyusahkan org..senang jew.. ape yg penting..KERJASAMA!! huhuhu.. 3 idiots ni la sumber inspirai relationship ktorg ni bertambah erat..bleh la kan cd 3 idiots ni hilang, qib n emy sanggup beli baru..aku?? tgu n tgk jew..hahahaha.. ape pn shayang sgt kt dak2 x matang ni..luv u bebeh..muuuaxxsss3...
ni la cover 3 idiots 2.. tgk taw!!


aku qib n emy kt uia
wat eksperiment..huhu

bile lecturer masuk lambat ni la jdnye

No comments:

Post a Comment