Monday, November 15, 2010

Best ble dh sampai umah..sakit gak la jiwe bile terpaksa bawak beg yg berat2 nih..aku g terminal ngan asz..berbekalkan 1 beg roda, 1 beg laptop n 1 beg levis,aku pn tunggu la teksi kt bawah nuh..tungug pnye tunggu xda pn..las2 tahan bus n naik lah..so sampai kt Bandar ktowg kne berjalan ke terminal..mmg la sakit jiwe kn..tgk asz plak ngan beg yg agak beso dari aku tuh, aku decided bwk beg die letak atas beg roda n die bwk beg levis aku..huhuhu..cm pekerja tesco lak.haha
Aku naik bus kol 2 n asz kol 2.30..msuk je dlm bus, bantai tidow sampai la kt kratong..col along lah bab aku benti kt simpang slancar jew..lame gak la aku tunggu along tuh..hehe..sampai jew umah bese lah..anak2 ni menunggu..tp sampai ad ian je..pah n aqish tdow..ian suke sgt la nmpk aku..dah pndai jln sket2..tp PEMALAS!! Pas 2 aqish bngun diikuti pah..syg2 n trus tuntut janji..nk gule2!!huh! nsb baik ak blikan..mkn la dowg lollipop yg ak beli..
Mak n along dah kt depan.kemas2 bab slasa nk blik mah atok..mmg seronok ptg 2..sume la dok bwk cucu2 dowg..mak ngan pah,ian n aqish, c.piah ngan Danish n farish, m.yah ngan aiman n c.milah ngan airel..dak2 ni plak pndai bekawan..so riuh la depan umah..sempat la take pic dowg..suke sgt la tgkp gambar..mcm2 ragam. Ape2 pn mmg seronok dh dapat balik..wndu sumenye..n x sba n blik umah atok..huhuhu..





No comments:

Post a Comment