Sunday, November 7, 2010

saya sayang awak

hmm..lme dh x update blog ni.. wndu rasenye nk mengarut n mencarut..hahaha... dh 2 bulan wan xda kt cni.. rndu nye kat si montel saye 2...hahaha..(jgn marah syg).. cinta terakhir aku.. dah penat mencari cinta sejati..cume kali ni berharap dia adalah insan terakhir yg akan aku syg sampai kami disatukan.. n harap die pn mcm 2.. ak dh terlalu byk berkorban tok hubungan ni.. sanggup sakit ati demi die.. sanggup di duakan demi cinta kami.. dan.. bile aku dh dpt pew yg aku nantikan.. aku x kn lepaskan peluang tok mencintaimu sayang.. mama syg sgt kt abang.. mama nk abang bahagia dgn mama..
mama x kaya nk bg abang harta..
 tp mama kaya dengan ksh sayang..
 mama xda rupa yg  cantik tok abang bangga2kan.
 tp mama ad hati yg terlalu indah untuk abang.
.mama x sempurna abg..
 tp mama nk abang sempurna hidup dgn mama..
 YA ALLAH.. kuatkan la iman kami.. kuatkan lah nafsu kami dari terlepas dari lingkaran amal MU.. kuatkan lah jodoh kami agar kami disatukan dengan cara yg baik.. kasihani lah hambaMU YA ALLAH...

No comments:

Post a Comment